Word jij ook enthousiast om ervoor te zorgen dat klanten een zo goed mogelijke ervaring hebben? Wil jij onderdeel zijn van een bedrijf waar je naast customer support ook actief meewerkt om ons product beter te maken? Wij zijn op zoek naar dé klantgerichte persoon die net even dat stapje extra zet voor de klant. Iemand die nauwkeurig klantcontact opvolgt en die energie krijgt van het actief mee testen aan ons product. Je bent iemand met ambitie, je wilt ons helpen ons bedrijf te laten groeien.
Wat ga je doen?
Jij bent verantwoordelijk voor de binnenkomende vragen van de klanten, zowel telefonisch als per e-mail. Je analyseert de vragen en wanneer er veel dezelfde vragen zijn ga je proactief aan de slag en informeer je de klant op voorhand al. Je blijft eigenaar van de vragen die je in het team hebt uitgezet, om die reden vraag je de status op en brengt daarna je klanten op de hoogte.
Wanneer er werk wordt opgeleverd door het development team test jij dit als gebruiker en geef je hier feedback over. Ook denk je mee in de doorontwikkeling van de huidige producten. Jouw input wordt op prijs gesteld; jij weet precies welke vragen en wensen de klanten hebben. Je bent de vertaler van intern naar extern en andersom.
Jij bent dan ook op en top klantgericht. Je snapt de producten van XMPL en kan dit op een begrijpbare manier overbrengen op de klant. Andersom is ook belangrijk; de vragen en feedback van klanten is van cruciaal belang voor de doorontwikkeling van de producten van XMPL. Je weet dit dan ook naar beide kanten over te brengen en denkt actief mee.
Ons wensenlijstje:
- Je hebt hbo werk- en denkniveau
- Je hebt grote affiniteit met (web)techniek en snapt wat er nodig is om een technisch product succesvol te laten zijn
- Je bent uiterst klantgericht en wil voor onze klanten net even harder lopen
- Energiek ben jij ook zeker, je ziet overal kansen om ons beter op de kaart te zetten
- Jij kijkt verder dan je eigen bureau en bent een serieuze sparringpartner voor iedereen binnen ons bedrijf
- Je hebt een open persoonlijkheid die écht met mensen een connectie kan maken
- Onze klanten willen iedere dag geholpen kunnen worden, jij bent dan ook 5 dagen per week beschikbaar
- Je hebt de ambitie om de supportafdeling mede vorm te geven en door te groeien naar een functie met een aansturende rol
Wat wij bieden:
- Een fulltime dienstverband
- 24 vakantiedagen
- Zeer goede pensioenregeling
- Een marktconform salaris
- Een informele werkomgeving waar geen dag hetzelfde is
Waar ga je werken?
XMPL is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd in Makkum. Voor de onderwijs sector hebben wij een aantal mooie software pakketten die het logistieke leermiddelenproces gemakkelijk maken. Wij zijn een groep professionals met een passie voor software en IT. Gedreven, eigenzinnig en met karakter. Soms out of the box, soms juist in de box. Software, en de ontwikkeling daarvan, wordt vaak gezien als ingewikkeld en ongrijpbaar. Aan ons de taak om dit voor onze klanten begrijpelijk en gebruiksvriendelijk te maken, zodat onze klanten zich kunnen richten op de eigen business.
Enthousiast? Dan komen we graag in contact met je. Stuur je CV en korte motivatie naar Ellen de Valk via jobs@xmpl.nl. Heb je vragen voor dat je gaat solliciteren, dan kun je bellen met Ellen de Valk op dinsdag en donderdag van 9 – 13 uur. Ze is bereikbaar op 06-53312442.